25 ایده کسب و کار اینترنتی برای کسب درآمد در 2021 (ایده های سرمایه گذاری کم)
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
25 ایده کسب و کار اینترنتی برای کسب درآمد در 2021 (ایده های سرمایه گذاری کم)
یک شنبه 2 آبان 1400 ساعت 10:39 | بازدید : 201 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

با وجود ایده های تجاری زیاد در سال 2021 ، تشخیص این که ارزش دنبال کردن آنها چیست ، دشوار است. در حالی که پرش به یک روند جدید گاهی اوقات می تواند خطرناک باشد - همچنین می تواند بسیار سودآور باشد. ممکن است توجه داشته باشید که بسیاری از ایده های موجود در این لیست اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. دیگران مدتهاست که محبوبیت زیادی پیدا کرده اند ، بنابراین آنها را رقابتی تر ، اما کم خطرتر کرده است. با این حال ، تمام ایده های مشاغل کوچک زیر به شما کمک می کند تا درآمد کسب کنید.


Handshake یک بازار عمده فروشی است که مملو از محصولات با کیفیت بالا از مارک های مستقر در ایالات متحده است. اکنون بپیوندید تا ببینید آیا واجد شرایط دریافت 1000 دلار برای صرف 60 روز پیش فروش محصولات سفارش داده شده قبل از پرداخت هزینه برای آنها هستید.

از همین حالا دستکاری را مشاهده کنید
25 ایده تجاری ایده آل در سال 2021
اگر از خود می پرسید چه شغلی را شروع کنید ، این لیست برای شما مناسب است. با توجه به آمار مشاغل کوچک ، یکی از بزرگترین انگیزه ها برای افتتاح مشاغل خود ، داشتن رئیس خود است. داشتن یک کسب و کار به شما این آزادی را می دهد که در هر کجا ، کجا و چگونه می خواهید کار کنید. آیا می خواهید در ساحل یا خانه مادربزرگ خود کار کنید؟ جلو بروید ، هیچ کس قرار نیست شما را متوقف یا از شما س questionال کند. این زندگی رویایی است که بسیاری از مردم امیدوارند روزی زندگی کنند ، و به لطف برخی از ایده های تجاری عالی ، دستیابی به آن سبک زندگی در دسترس شماست.

بیایید نگاهی به لیست ایده های تجاری بیاندازیم که در سال 2021 برای شما درآمدزایی خواهد داشت:

1. Dropshipping
آیا به دنبال فروش آنلاین محصولات هستید اما پولی برای خرید و ذخیره موجودی ندارید؟ dropshipping را در نظر بگیرید!


کار با اوبرلو را شروع کنید

امروز ثبت نام کنید
Dropshipping یک مدل تجارت الکترونیک است که در آن نیازی به مدیریت هیچ محصول فیزیکی ندارید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید و با تأمین کنندگانی که آماده ذخیره ، بسته بندی و ارسال سفارشات به مشتریان شما هستند همکاری کنید. علاوه بر این ، نیازی به صرف ساعت ها برای تحقیقات محصول ندارید زیرا می توانید از برنامه های dropshipping مانند Oberlo برای پیدا کردن محصولات فوق العاده برای فروش استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، این دوره dropshipping را بررسی کنید. اگر به دنبال ایده های تجاری آنلاین آسان برای پیگیری هستید ، با ایجاد مزیت از dropshipping نحوه ایجاد یک فروشگاه آنلاین را بیاموزید.

بهترین dropshipping مشاغل کوچک
یکی از دلایلی که مردم اغلب به سمت dropshipping می روند این است که نیازی به نگهداری موجودی نیست. با این حال ، اگر نگهداری موجودی یک مسئله نیست - شاید فضای کافی در آن کمد اضافی وجود داشته باشد - می توانید محصولات را به صورت عمده نیز تهیه کنید.

بازارهای آنلاین مانند Handshake ، صاحبان مشاغل کوچک را قادر می سازند تا محصولات منحصر به فرد و با کیفیت بالا را بیابند و روابط طولانی مدت با تامین کنندگان ایجاد کنند. اگر از قبل می دانید که می خواهید چه چیزی را بفروشید ، به عنوان مکمل dropshipping بررسی کنید.

2. چاپ بر اساس تقاضا
اگر به دنبال ایده های تجاری موفق برای اجرا هستید ، در صورت درخواست چاپ کنید. این زمانی است که شما طرح های سفارشی خود را روی مواردی مانند قاب گوشی ، لیوان و تی شرت می فروشید ، اما در واقع آثار هنری را چاپ نمی کنید. در عوض ، شما با تأمین کنندگانی که طرح شما را روی محصول چاپ می کنند ، همکاری می کنید - آنها حتی محصول را بسته بندی کرده و برای مشتریان شما ارسال می کنند ، بنابراین نگران تدارکات نباشید. همچنین ، تنها پس از فروش محصولات پرداخت می کنید. یکی از سریع ترین راه ها برای شروع ، ایجاد یک فروشگاه Shopify و نصب یک برنامه POD مانند Printify است. از نظر بازاریابی ، همکاری با اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تبلیغ موارد POD شما راهی م effectiveثر برای دسترسی به مخاطبان است. برای ارزیابی اینکه آیا چاپ درخواستی گزینه مناسبی برای شما است یا خیر ، ویدیوی ما را تماشا کنید ، جایی که ما در بحث سالم با Wholesale Ted (شرکت چاپ در صورت درخواست) بحث می کنیم.


آیا می خواهید کسب و کار Print On Demand خود را راه اندازی کنید؟ برای یک آزمایش رایگان Shopify ثبت نام کنید و فروشگاه رویایی خود را بسازید. امروز روز است

کسب و کار POD خود را ایجاد کنید
3. ترجمه
افراد چند زبانه همیشه مورد تقاضا هستند ، بنابراین اگر می توانید به دو یا چند زبان صحبت کنید ، راه اندازی یک کسب و کار کوچک را در نظر بگیرید که بتوانید از این مهارت ها کسب درآمد کنید. می توانید در وب سایت هایی مانند Upwork و Flexjobs به دنبال مشتری باشید و به آرامی نمونه کارهای خود را بسازید. هر روز فقط چند ساعت وقت دارید؟ ترجمه یکی از بهترین ایده های تجاری جانبی برای دنبال کردن است. همانطور که با تعداد بیشتری از شرکت ها با موفقیت کار می کنید ، می توانید مترجمان بیشتری را استخدام کنید که در زبان های دیگر تخصص دارند تا همه چیز را از شما دور کنند. همچنین ایده خوبی است که تجارت خود را در وب سایت های رسانه های اجتماعی به بازار عرضه کنید زیرا می تواند به شما در رسیدن به مخاطبان بیشتری کمک کند.

4. ورق زدن وب سایت
ورق زدن وب سایت یکی از ایده های تجاری جدید است که همه را از کار در خانه گرفته تا فارغ التحصیلان اخیر هیجان زده کرده است. این شامل خرید یک وب سایت در حال اجرا ، بهبود طراحی و محتوای آن و سپس فروش آن برای سود است. مکانهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کسب سود ، وب سایت خرید و فروش کنید. به عنوان مثال ، تبادل بازار Shopify به شما امکان می دهد وب سایت های تجارت الکترونیکی بخرید که می توانید آنها را از طریق بازاریابی محتوا ، SEO و سایر تاکتیک ها بهبود بخشید. هنگامی که سایت شما درآمد بیشتری نسبت به زمانی که کسب کرده اید شروع می کند ، می توانید آن را برای فروش در بازار فهرست کنید.

ورق زدن وب سایت 101

5. پذیرایی خانگی
اگر مهارت آشپزی دارید و

آن را به عنوان یک منبع خلاق در نظر بگیرید ، می توانید با افتتاح یک مشاغل پذیرایی خانگی درآمد مناسبی کسب oberlo کنید. سرمایه گذاری اولیه به میزان زیادی که می خواهید تنظیمات آن بستگی داشته باشد بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر رویدادهای کوچکتری را شروع می کنید که می توانید به تنهایی مدیریت کنید ، باید بتوانید کسب و کار خود را با هزینه کمتر شروع کنید. اکثر غذاخوری های خانگی با ایجاد یک وب سایت ، آزمایش بازارهای غذایی محلی یا پیوستن به پلتفرم هایی که به متخصصان آشپزی اجازه می دهد از مهارت های آشپزی خود استفاده کنند ، شروع می کنند.

6. دستیار مجازی
یکی از موفق ترین ایده های تجاری ارائه خدمات دستیار مجازی است. همه افراد از شرکت های بزرگ گرفته تا تک کارفرمایان در مدیریت روزانه مشاغل خود به کمک نیاز دارند. می توانید از مهارتهای سازمانی عالی خود برای کاهش وزن از روی دوش آنها استفاده کنید. البته ، برای زمان و تلاشی که برای پاسخ دادن به ایمیل ها ، برنامه ریزی جلسات و انجام سایر وظایف اداری می کنید ، دستمزد دریافت خواهید کرد. شما می توانید با پاسخگویی به لیست های موجود در پلتفرم هایی مانند FreeUp ، PeoplePerHour یا Virtual Assistant Jobs ، چند مشتری اولیه خود را دریافت کنید. این یک مدل تجاری اثبات شده است زیرا مردم همیشه به دنبال دستیاران مجازی کارآمد هستند.

7. خریدار شخصی
آیا غالباً به دلیل چشم انداز شما در مورد روند مد مورد تمجید قرار می گیرید؟ آیا شما کسی هستید که دوستان و خانواده برای مشاوره لباس به او مراجعه می کنند؟ خرید شخصی می تواند شغلی باشد که بر این مهارت ها تکیه می کند. خریداران شخصی برای مشتریانی که در تلاش برای پیدا کردن سبک شخصی خود هستند ، لباس می بینند. وظایف شامل ارزیابی کمد لباس مشتری شما ، بازدید از وب سایت ها و انتخاب مواردی است که برای آنها مناسب است. انواع محصولات در انواع بوتیک های لباس آنلاین وجود دارد ، بنابراین برای راه اندازی این تجارت لزوماً نیازی به خرید آفلاین ندارید. به علاوه ، برای تبدیل شدن به یک خریدار شخصی نیازی به داشتن گواهینامه یا مدرک خاص ندارید. اگر علایق شما در ایده های تجاری با سرمایه گذاری کم است ، خرید شخصی ممکن است راه ایده آل برای در نظر گرفتن باشد.

8. آموزش آنلاین
اگر متخصص هنر ، ریاضیات یا موضوعی دیگر هستید ، می توانید تجارت آنلاین را شروع کنید. یک پیش نیاز ضروری داشتن مدرک کارشناسی در موضوعی است که قصد تدریس آن را دارید ، بنابراین قبل از شروع این رشته را حتماً پوشش دهید. شما می توانید در سایت هایی مانند Skooli و Tutor.com مشتریان آموزش آنلاین را پیدا کنید. برای بهترین نتایج ، همیشه موضوعات مرتبط با تخصص خود را آموزش دهید زیرا می توانید مهارت ها و دانش سازنده خود را برای ارتقای تجربه دانش آموزان خود به اشتراک بگذارید. شما می توانید سخنرانی کرده و با دانش آموزان خود از طریق اسکایپ ارتباط برقرار کنید و آموزش آنلاین را به یکی از ساده ترین مشاغل آنلاین برای شروع تبدیل کنید.

9. کارت تبریک
کارت های تبریک همیشه شیک هستند ، بنابراین اگر شما به طراحی علاقه دارید oberlo یا فقط دوست دارید آثار هنری خود را روی وسایل فیزیکی به نمایش بگذارید ، این یکی از بهترین ایده های خلاقانه تجاری برای شما است. قبل از شروع به جستجوی مشتریان ، باید مشتی طرح آماده برای کار داشته باشید. ابزارهایی مانند Photoshop و Canva ایجاد طرح های کارت سفارشی را آسان می کنند. علاوه بر این ، باید منابع مورد نیاز برای ایجاد کارت تبریک (جوهر ، کاغذ و غیره) را ذخیره کنید. در اینجا یک نکته حرفه ای وجود دارد: اگر می خواهید هزینه ها را پایین نگه دارید ، لوازم خود را به صورت عمده خریداری کنید. پس از مرتب سازی موجودی ، با بازاریابی مشاغل خود در فیس بوک ، Etsy و سایر سیستم عامل های مشابه ، درآمدزایی کنید.

10. نگارش محتوا
تقریباً هر شرکتی که در اینترنت حضور دارد برای ایجاد محتوا برای صفحات محصول ، وبلاگ ها و غیره به کمک نیاز دارد. بنابراین ، راه اندازی یک شرکت نوشتن محتوا یا نوشتن مقاله می تواند یکی از سودآورترین ایده های تجاری برای شما باشد. وب سایت های محبوب برای یافتن آن چند مشتری اول شامل Remote.co ، Problogger Jobs و BloggingPro هستند. همچنین می توانید به گروه های نوشتن محتوا در فیس بوک بپیوندید تا از کسب و کار خود بیشتر مطلع شوید. راه های زیادی وجود دارد که می توانید تأثیر خوبی بر مشتریان بگذارید ، مانند ارائه بهینه سازی کلمات کلیدی یا گرافیک های سفارشی به عنوان بخشی از خدمات خود.

ایده های تجاری سودآور برای سال 2020
11. پشتیبانی از وردپرس
بسیاری از وب سایت های موجود در وردپرس میزبانی می شوند و تقریباً هر صاحب وب سایت وردپرس به صورت پشتیبانی نیاز دارد. بنابراین ، اگر با نکات و ویژگی های این پلتفرم آشنا هستید ، چندین فرصت برای کسب درآمد خواهید داشت. ممکن است مشتریان با شما تماس بگیرند تا CSS خود را برطرف کنند ، حفره های امنیتی را پیدا کرده و آدرس دهند و موارد دیگر. در حالی که می توانید از پلتفرم هایی مانند PeoplePerHour و Upwork برای به دست آوردن اولین مشتریان خود استفاده کنید ، توصیه می کنیم یک وب سایت سفارشی ایجاد کرده و خدمات خود را در آنجا لیست کنید. به این ترتیب ، شما می توانید از پورسانت های زیاد اجتناب کنید و روابط با کیفیتی را با مشتریان خود ایجاد کنید. دست روی دست بگذارید ، ارائه پشتیبانی از وردپرس یکی از منحصر به فردترین ایده های تجاری است که در سال 2021 امتحان می شود.

منبع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :